Viva la fete

Ni kanske tror att jag lever ett stillsamt liv nu för tiden. Att det inte händer något. Torftig blogg = torftigt liv. Men det är inte riktigt så. Jag försöker roa mig. Blir kräsnare med åren såklart, men har inte lämnat misiksceenen. Måste vara musikgenen. Jag slukar konserter och minglar med hipsters. Retas med dem samtidigt som jag avundas deras förbannade ungdom. Jag skulle vilja backa tiden 18 år samtidigt som jag vill behålla min visdom. Då hade livet varit perfekt.

Konserten i helgen blev ett inhopp på Debban. Gästlista och jag slank in. Gratis är musik för örat. Tack Emma. Jag såg ett belgiskt band. Det första band i historien jag sett som spelade om en låt för att den inte satt perfekt. Gissa om de soundcheckade i över en timme. Svar ja. Men DET ljudet. Det var fantatiskt. Viva La Fete var bandet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: