Hejdå sugi sugi

Nyårsafton. Vi lyckades få till en jävdrigt god oxfilé (utan ungstermometer). Var nog mest flax. Känns iaf som ett lyckat avslut detta år präglat av haveri. Skönt att få lägga det bakom sig. 

Jag har mått rätt dåligt av självisolering. Och då har jag trots allt brutit den 4 ggr (4 resor, som jag skäms). Och jag har valt att åka till kontoret, för att jag inte fixat jobba hemma. Straffet blev också corona. Och det sitter i. 

Jag har hittat ett tema på 2021 iaf. Jag kör med teman istället för löften. Blir lite enklare när jag ska fatta beslut. Också enklare att hålla ett tema än löfte. 

Temat blir ’hälsan först’, eftersom den fått sig en törn 2020. 

Så när jag tar mina beslut 2021 ska jag tänka ’hälsan först’ helt enkelt. 

Tänkte att det skulle leda till följande;

1) Ta vaccin så snart det erbjuds 
2) Snusa mindre
3) Mer vegetariskt
4) Lite mera fokus på styrka
5) Mindre läsk 
6) Ingen eller ytterst lite alkohol 
7) Mindre socker överlag 
8) Gå, cykla, springa istället för tuben
9) .... massa kärlek 💕

Bjuder på lite bilder från 2020, som avslut. Så att jag ska påminnas om att det inte var helt svart. Några saker var ju bra trots allt. Några magiska moments nu när jag tänker efter. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)