Löpet

Jag masade mig runt Midnattsloppet i lördags. 1 mil för er som undrar. Och jag fick den roligaste tiden av alla. 01:11:10 PRICK. Sedan med en genomsnittsfart på 07.07 min/km.

Ingen tid jag är stolt över, men alltså… Den sifferkombon är rätt häftig ändå. Fast härligast hade ju varit att landa på 01:00:00. Det ska jag göra nästa år. Men då krävs det löpträning. Jag har korta ben och måste löpa längre steg. Jag måste också köra backträning så att jag slipper gå kyrkbacken i Vitabergsparken. Dra åt h-vete vad den slukar energi. Den kommer efter si så där 5 km och är en killer. Man vill kräkas på änglakören i toppen av backen. Man tror man dött.

Som bäst sprang jag i början och vid 8-9 km. Då var jag nere på 5-6 min/km. Det vill jag hålla hela loppet. Well, nästa år. Jag märker ju i spurten att jag har mer att ge.

Fan vilket trist inlägg detta blev då. Antar att jag bara ville skryta lite över att jag fixar milen (med undantag för lunken i kyrkbacken då). Hellrace istället för Hill race.  




Kommentarer
Postat av: Neurotic Kitten

Jag tycker det är imponerande. Jag fixar inte ens att springa till spårvagnen/bussen. ^^

2012-08-24 @ 18:36:58
URL: http://www.neurotickitten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: