Firman

Jag vill starta en copybyrå. Jag vill hjälpa andra med ord, språkregler, klarhet, korta meningar (oj, bäst att sätta punkt snart) och knep.

Skulle du anlita mig? Jag skulle göra det.

Well, självförtroendet och modet är det inget fel på. Men orken. Pallar jag ragga kunder? Kan dom inte bara komma till mig? Nä, för alla, ja alla hävdar att dom kan skriva. Det kan dom inte. Ni skulle skratta om jag publicerade de mail jag får om dagarna. Det skrämmer mig samtidigt som jag blir mer övertygad. Det finns många där ute som är i behov av copyhjälp. Nu ska jag bara få dem att haja det. Och att jag är bra för dom.

Copyright & west vill jag heta (skoja lite), om jag nu får en kompanjon i väst dvs.

Nån som är bra på "sarta eget" som vill ta en fika med mig?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är jag inte. Men jag vill fika med dig. Och jag tror på dig!

2011-10-09 @ 11:29:12
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Bussan

Jag tror absolut på dig i denna affärsidé! Synd att jag inte kan bli din kompanjon, heter ju West. =)

2011-10-11 @ 20:27:11
Postat av: Ester

Den där tanken slår mig ibland då man läser mail från chefer... De behöver dig, Anna!

2011-10-23 @ 14:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: