Dagar som blir till inlägg

Jag vill inte att min blogg ska dö. Jag vill att den ska vara lika meningsfull som mitt liv. Att den ska bli det vackra minnet.

Vad sätter käppar i hjulet? Latheten kanske. Eller bekvämheten. Att ovandla sina fina dagar till text, hur svårt ska det va?! Det tar 5 min av min tid, ändå tvekar jag. Jag klickar runt, jag klickar mig bort. Jag läser hellre mig än skriva något nytt. Tänker att, mitt liv är bra! Men varför berättar jag då inte?

Ta tex min lördag. Den då många vänner samlandes kring en fin man. Dagen då jag vann en del av en tiondel i en krog. Jag har gått och blivit krogambassadör. Bara en sån sak är ju värd ett inlägg.









Kommentarer
Postat av: William

Jag känner ijen han

2011-10-08 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: