Ska jag ge er mina sagor?

Veckan av äventyr måste va denna. Gubbarnas comeback, old school Hip Hop, dejt med Lolita, ligga på segelbåt, halvjapaner, kameramän, A-kändisar, B-kändisar, skådisar, hallonshots med smak av lakrits. Ja, lite som en femrätters fast i möten. Jag borde blogga om det. Om sanningen ska fram.


Vill ni ligga med mig då?


Här har ni förresten en nervös kille, som inom 5 sek ska rusa upp på sceen..



Och det gick ju så här bra:



Nu är det inte bara orgasmer och musik i mitt liv. Nej, så bra har vi det inte. Just nu fasar jag t ex för ett hästhuvud i min säng. Detta då jag svartlistat en balt. Han har min nyckel. Balten är arg för tweets och övrigt webbballouns. Men så går det när man inte håller löften och är en lallare. Jag tål inte sånt.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt och farligt. Men jag kommer inte över hur härligt det är att ha dig tillbaka i bloggen. <3

2011-07-29 @ 17:22:21
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Long time...no...



Satan vilken grymt snygg frisyr du har ,vännen!! Du är skitsnygg i den!



Kram

2011-07-30 @ 16:44:18
Postat av: Tuss

Fin blogg :)

2011-07-30 @ 16:59:10
URL: http://tuzzanz.blogg.se/
Postat av: Hella

Det där lät helt klart som en spännande blandning, I must say :)

2011-08-01 @ 20:24:47
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Bussan

Hääääärligt att du e tillbaka tjejen! Jag kollar in titt som tätt må du tro och nu fann jag nya inlägg.



Kjam kjam

2011-08-05 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: