Men pojkar asså

Det snackas om mig bland vänners vänner. Inte skit. Det snarare fiskas på FB. Hur gammal är Anna?

Om ni hittat hit vill jag bara säga; Låt min ålder vara! Skit i den.

Varför det snackas?! Jo, så att... Jag fört en 25-årig pojke bakom ljuset (HEJA MIG). En pojke!! FATTA! Två dejter lyckades jag lura till mig, med hångel som bonus. Eller vänta, jag har inte lurats. Inte ens ljugit.. jag har bara undanhållit saningen. Den att jag är 12 år äldre.

Nu vet han med säkerhet att jag är tant. Han hör inte längre av sig. Inte heller svarar han på mitt förlåtande SMS. Då var jag ändå skojig. Kan det vara så att 25-åringar inte förstår skoj/ironi?

Fundering; Borde han inte vara stolt över att han fått hångla med en 12 år äldre kvinna? Nä, pojkar funkar nog inte så. Jag tror att det äcklar honom. Inte nog med det -- hans kompisar retar honom. Stackars liten.

Jag förstår nu varför jag mer än sällan dejtar dem, pojkarna. Hångla ok, men inte dejta.



Kommentarer
Postat av: fyrfärg

Jag har en kompis som är ihop med en 15 år yngre kvinna. Han är 41 och hon 26. Han hade i början rätt svårt att våga lita på att hon verkligen var intresserad av honom eftersom han är så mycket äldre. Med tiden har han dock börjat inse att hon tycker om honom delvis just för att han är så mycket äldre. Så det är ju inte så att alla har problem med åldersskillnad. En del går igång på det och skulle vara väldigt stolta över att få hångla med någon som är 12 år äldre.



Hur funkar det för dig? Tycker du att det finns något spännande i åldersskillnader, eller är det mer att åldern inte spelar så stor roll?

2011-12-05 @ 07:30:26
URL: http://https://twitter.com/fyrfarg
Postat av: Jerk

Bra jobbat Blingis! :)

Älder är bara en siffra..

2011-12-05 @ 21:37:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ålder bryr jag mig inte så mycket om. I detta fall var det snarare lillkillen som nojade. Fast visst, jag kan erkänna att det är något lättare med en jämnårig/äldre kille. De fladdrar inte runt helt planlöst.

2011-12-05 @ 22:31:04
Postat av: Jerk

fast det är så mycket roligare med yngre :)

Dessutom retar det människorna på jobbet som hela tiden gnäller om att jag skaffa mig flickvän..

2011-12-06 @ 22:36:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

HAR DU FLICKVÄN JERK???? Weeeiiiii =D

2011-12-07 @ 20:06:40
Postat av: Jerk

Klart jag inte har flickvän..hur skulle det se ut..men lite hugg då och då räddar ju livet iaf ;)

snehångel tror jag du kallart ;)

2011-12-08 @ 01:28:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: dapierre

Va fan, sicken lirare som inte fattade att rutin och erfarenhet överglänser det mesta.

När jag var 20 dundrade jag över en 45 årig milfare, haha...sicka grejer.

2011-12-09 @ 09:29:28
Postat av: Blingbling

Heja dapierre!!! Du är min idol =)

2011-12-10 @ 20:02:20
Postat av: Kerstin

När jag var 47 dejtade jag en 26-årig kille. Han sa att han inte brydde sig om åldern. Jag gjorde det.

2012-01-22 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: