Cuttare

I denna lite halvmärklige tid, när det fysiska inte lirar, har jag ägnat mig åt måbrasaker. Har jag roligt glömmer jag bort det jobbiga, eller åtminstone lindrar det. Jag har besökt Hasseluddens Yasuragi (Tack Pete), unnat mig Shiatsu och Reiki (tack Martha och Eric), ätit god mat, tittat på dans (tack Hanna), tränat med PT (tack arbetsgivare), tagit promenader, cyklat, druckit champagne, solat, doftat på hägg, dansat med Darin...

Jag är en livsnjutare. Och gudarna ska veta att jag njuter. Jag tror jag ska slänga in en bild faktiskt. Lite som ett minne från denna ljuva tid av skojigheter. För dom kan annars lätt glömmas bort.

CHOP, CHOP!



Foto: Blingbling


Kommentarer
Postat av: Hanna

God mat på Yasuragi! Mmmm... Låter som att du har det ganska bra ändå.

2010-05-30 @ 22:06:58
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Ester

Nä, men guuud vad gott det där ser ut att bli! Mmmm!

Unna på Bling! Cause u´re worth it!

2010-05-31 @ 18:38:04
Postat av: Martha

Ah, så nice det var! Bra att shiatsun satt fint, njutning är viktigt! ;-)

2010-06-03 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: