Poke

Får man den inte i födelsedagspresent för man helt enkelt beställa sig en egen. Det har jag gjort nu. Jag köpte förresten två. Kanke nån fler som fyller år snart, som vill ha en egen. Vem ska jag annars highfajva?



I övrigt tänkte jag fira min födelsedag i lugnt tempo. Har fått massage, har ätit god lunch, ska inta middag på Urban Deli och avrunda med konsert -- Hoffmaestro. Hinner jag ska jag höra Typ Papper DJ:a också.

Måste rusa, ut och busa. Sa jag lugnt? det tar jag tillbaka. Det är nu det börjar, fort fort.


Kommentarer
Postat av: Lina

grattis igen;) hoppas kvällen blir grym. Hoffmaestro är ju superbra

2010-03-27 @ 17:22:11
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis, låter som att du får en superfölsis! Ah, de är coola. Synd att jag inte är i behov av att sprida mina visitkort. Hälsa Tom om du hinner träffa honom,

2010-03-27 @ 17:25:09
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Men Hanna, det är ju URL adresser man utbyter med highfajvarn. Fast iof vill man kanske inte sprida sin blogg hit och dit. Och sitt Twitterkonto eller FB. Eller så vill man =) Kluvet det där.

2010-03-28 @ 13:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: