Dramatiskt


Hej alla vädurar. Nu är det vår tur att fylla år!



Appro på födelsedagar. Jag firade en 40-åring i lördags. Kalas på Dramaten fram till gryning. Flott o skoj. Kreativa människor, havskräftor och råbiff. Och monologer på terrass. Jag var nog den enda i sällskapet som inte läst på konstfack eller Bergs. Tom kocken var konstnär. Matkonstnär. Det kändes otroligt unikt att vräka ur sig att man jobbade på ett försäkringsbolag. Roligt var det också att berätta för festdeltagarna att jag lärt känna jubelaren på nätet. Jorå. Fast det sa jag bara till två. Resten fick nöja sig med att jag var grannen.

Ingemar Bergman vakade över mig hela kvällen.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ny smurf? Fick höra igår att bland ursprungssmurfarna fanns bara en kvinnlig. Smurfvärlden är alltså kraftigt patriarkalt.

2010-03-23 @ 09:26:04
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Precis, och hon skapades av Gargamell för att lura Smurferna i fördärvet haha.

2010-03-23 @ 18:52:47
Postat av: Ester

Är du också vädur? Grattis till oss och en himla fin smurf förresten!

2010-03-24 @ 18:31:46
Postat av: Blingbling till Ester

Japp, en vädurssmurf =)

Grattis i förskott om jag skulle missa det på den stora dagen.

2010-03-24 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: