Bli(ng) kulturell

... har varit senaste tidens motto. Vernissage, där jag tittade och lyssnade på detta projekt, soppteater (såg Kontrabasen och det var jävligt bra), konserter och förhandsvisningar. Jag har träffat eldsjälar, skådespelare och ett gamlat "X". Ja, han står ju faktiskt också på teatersceenen ibland.

Jag behöver allt detta nu. Varför ska jag berätta en vacker dag. Men bara så ni vet, mitt liv är inte en dans på rosor. Eller så är det det, eftersom det gör så förbannat ont. Rosor har taggar.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Bort, bort taggar! Kram

2010-03-12 @ 14:12:42
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Tack Hanna, kram.

2010-03-12 @ 23:33:50
Postat av: Martha

Bra om du kan plocka rosorna nu och skippa taggarna. Kram

2010-03-15 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: