Nattsudd

Nu gör jag tre saker samtidigt. Bloggare kan sånt. Samtidigt som jag tittar på Starwars chattar jag, äter chips och ja.. bloggar. Spanar på Youtubeklipp gör jag också. Det är liksom min grej det där med simultanförmåga. 

Hur hade ni det på Nyårsafton förresten? Själv firade jag i Hornstull med Hornstullsligan. Juditstammisar och bästa vänner, sittandes till bords. Judits egen kock lagade maten. Lyx. Jobbigare var det nog för värdinnan som skulla ta hand om vår smuts dagen efter. Vi sladdade ju inte hemmåt förrän vid 5-snåret. Tänk att vuxna månniskor kan röja så. Ballt. Vi håller stilen.

Runt tolvslaget stod jag på västerbron. Eller, vi kapade brofästet, för vi orkade inte gå så långt. Där har jag stått en nyårsafton tidigare. Kan det ha varit 2007. Samma vänner, men vi har blivit några fler. Lycklig.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter fint. Jag firade med samma fina människor som jag firat många av 00-talets nyår med. Även vi blir fler för varje år, men mest i form av småfolk. Det blir lite mindre röjigt. Men det passar mig ganska bra.

2010-01-03 @ 12:52:57
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Visst är det mäktigt att man liksom blir fler och fler. Fasar för den dagen vi blir färre och färre gaahhh...



Jag behövde röj, då varit i lugnet alldeles för länge =)

2010-01-03 @ 13:19:14
Postat av: Martha

Aaah, så fint vi hade det!=) Röjet behövdes även här och jag hoppas med att det dröjer länge tills vi blir färre... ;)

2010-01-06 @ 00:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: