Nåt fattas

Jag befinner mig på en arbetsplats där jag saknar en mentor. En förebild ni vet. Det slog mig idag. Jag passar inte in och ingen passar mig. Jag borde ta mitt pick och pack och gå. Göra något vettigt. Något som betyder något--för mig. Med mig på resan vill jag handplocka ett gäng, dom vet bara inte om det än. Fick vi jobba åt oss själva skulle allt bli så mycket bättre och vi kunde sälja våra tjänster dyrt. Allt med kärlek.

Förresten. Jag har börjat skriva låttexter. Det går ganska bra. Men det är inte det jag vill göra.

Och veckan lutar åt äventyr. Jag ska blåsa glas. Jag ska på dop. Allt osar pånyttfödelse.
Hinner jag med ska jag även hit. Där hör jag hemma. Jag kanske borde stå på sceen. Det bor en artist i mig, helt klart. Gener från pappa I guess.

Förresten så kan ni se helgens äventyr här.

Jamen ni fårstår ju. Jag ska inte sitta på ett försäkringsbolag. De kväver mig.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du ska göra något annat! Måste finnas bättre och roligare saker du kan ägna dig åt.

2010-02-09 @ 21:37:57
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Kang

man måste vara någonstans där man inte dör inombords. det är jätteviktigt! Låter som en kul helg i alla fall!

2010-02-09 @ 22:02:28
URL: http://helamig.wordpress.com
Postat av: 08an

vad VILL du göra då blingis?

2010-02-09 @ 23:27:47
Postat av: Sofia

Vi får starta ett Norrlandsband, Vännes - Nordmaling, du vet. Gräva ner stridsyxan en gång för alla. Synd bara att jag inte spelar något instrument, fast å andra sidan borde jag ha fått lite basistgener av papi. När repar vi?

2010-02-10 @ 11:08:57
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se
Postat av: Ester

Sno alla kunder och dra! :-)

2010-02-10 @ 19:24:35
Postat av: Therrorese

Ja din talang behöver mer utrymme, helt klart!

2010-02-10 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: