Höstvänskap

Sådär. Dramaqueen har fått mat i magen. Min alldeles nästan egna dramaking - italiano - tog mig ut på välbehövlig middag. Thaiboat. Stackars fattiglappen erbjöd sig notan. Jag sa ja. Man kan inte knussla med betalning när man är ute med en syderurope. Han blir alldeles förkrossad om man kastar fram sitt kort, alternativt föreslår split.

Allt har blivit så harmoniskt nu när han träffat flickvän. Äntligen. För fösta gången på snart ett år är vi verkligen bara vänner. Fina fina vän. Tack för att du finns. Det är så skönt och mysigt att äta en bit mat med någon som bryr sig om en. Speciellt nu när höstmörkret biter sig fast i allt du fäster blickar på. Kyla som kryper in men som sedan pressas ut igen av kramar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sånt behövs! Mer sånt!

2009-09-28 @ 20:49:49
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Martha

Vad skönt att det går bättre nu! Blev det nåt fint vin?

2009-09-28 @ 22:49:35
Postat av: Erik

Åt middag med två kvinnor igår, vid olika tillfällen. Jag blev bjuden bägge gångerna, men när servitrisen kom tillbaka med kvittot för underskrift lade hon det precis intill mig.



Sverige har långt kvar till ett jämställt tankesätt.



Snart en tur till sunkhaken för pizza och öl!

2009-09-28 @ 23:25:04
URL: http://lostintokyo.webblogg.se/
Postat av: Ester

Äta ute med en vän, åh så mysigt det låter!

Själv spar jag pengar till ett avlopp.

2009-09-30 @ 21:44:50
Postat av: Bussan

Tänk att jag också har vari´ där på thaibåten. Med dig! =)

2009-10-02 @ 23:48:05
Postat av: Blingbling till Bussan

Och så trevligt det va'. Det måste vi göra om :)

2009-10-03 @ 00:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: