Gummy bears

Visst, det var mysigt. Man minns sina björnar. Synd bara att ICrap inte funkar så bra vad gäller inspelning och grejer. Jag vill liksom bjuda er på en del av konserten, men hjälp vad det låter illa.

För er som trots allt är nyfikna. Här kommer Teddybears och Robyn, live från Berns. Men hallå, skruva ner volymen rejält innan ni lyssnar. Okej.

Festligt var det i alla fall. En fantastisk show. Och oh my gadd vad jag gillar lokalen. Berns är så tjusigt.

Om ni undrar varför det är så skakigt där i slutet så beror det på att jag dansar. Vad annars kan man göra till denna låt liksom. Jo, man kan dricka en viss sorts öl förstås. Det gjorde jag också.

Thompa och Micke T, var var ni. Jag ville ju stå på balkongen ju hehe.



Kommentarer
Postat av: Erik

Dansa Berns, dansa!

2009-09-04 @ 07:45:30
URL: http://lostintokyo.webblogg.se/
Postat av: Hotness

Urk, känern mig galet avundsjuk...

2009-09-06 @ 12:31:06
URL: http://hotness.wordpress.com/
Postat av: Blingbling

Hotness =) Det var inte igår. Kul att du är här och klickar.

2009-09-06 @ 14:28:13
Postat av: Christer

JAAA braa, synd att man inte var där..



Kollar igenom lite Södermalms bloggar och du är en av dom som sticker ut och är intressant och dessutom med egna filmer..

Jag jobbar som projketledare för Södermalms egna webbTV station www.sodertv.se som hade premiär 1 sept. Vi söker en mångfald av intressanta person på Södermalm som skulle vilja videblogga på SöderTV. Finns intresse så har du fria händer att videblogga om vad som helst, gärna utifrån dig och din relation till södermalm: dina smultronställen på Söder, favoritrestauranger, dåligt och bra på söder etc



Det viktigaste är dock att du bor på Söder och göra en intressant videoblogg om dig själv.

Hör av dig om intresse finns



Mvh Christer Håkansson

2009-09-07 @ 22:08:55
URL: http://södertv.se
Postat av: Nicola

Great idea!

2009-09-07 @ 22:31:40
URL: http://www.ideen-manager.de
Postat av: Blingbling till Christer

Ja du Christer, ska jag videoblogga hos er måste jag nog köpa mig en kamera först. För min mobil fungerar inget vidare vad gäller filmning. Och innan jag bestämmer mig behöver jag sova på saken.



Undra just om mitt Söder kan fastna på bild. Ja, kanske.



Fin sida ni skapat förresten. Jag gillar ditt repotage från Tantolunden =)



2009-09-07 @ 23:59:18
Postat av: Tom

Förts g. jag hörde teddybjörnarna var på Fatburen 90 nånting. Då: En hardcoretrio utan Arve. Nu: Reklambyrårock eller Sleazerock? Fast jag gillar dom på nåt sätt fortfarande. Hade varit kul å se.

2009-09-11 @ 23:29:43
URL: http://typpapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: