Grannbloggaren

Om inte jag hade börjat blogga för tre år sedan hade jag inte fått avnjuta älgfilé hemma hos Jerk denna varma septemberonsdagkväll. Tack för en fantastisk middag bloggvännen min. Dig hittade jag rätt så tidigt i min ..eeh"bloggkarriär". Jag tänkte nu att jag skulle berätta hur. Jag lackade ur på alla unga modebloggare på webblogg. Och vips, jag sökte på bloggare i min ålder i Stockholm. Och där fanns du, på samma bloggteensserver som jag. En grön blogg med en GT drickade bajenkille - DA JERK. Det stack liksom ut från mängden vill jag lova. Sedan visade det sig att vi bodde grannar också. Till Jerk kan jag vinka från balkongen i mitt trapphus.

Jerk åker till London för att jobba inom snar framtid. Men först ska han jaga älg. Hälsa på hans blogg vet ja. Där kommer det att hända grejer framöver.


Kommentarer
Postat av: Jerk

Tack för reklamen..Det var bra trevligt igår :)

2009-09-03 @ 07:55:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: