Doggytankar

I bland kan jag känna att det vore mysigt med en hund. För jag kan det där med hundar. Dom gillar mig, jag gillar dom. Well, nu har jag aldrig haft hund så där på riktigt. Men när jag skötte om Dennis en sommar, en vovve om ni undrar, hände följande. Han gick ner i vikt och blev av med sina höftbesvär. Som valp på nytt och busig. Nu kan det iof bero på att jag drygade ut hundmaten med morrötter för att få lite pengar över till annat. Eller så var det alla våra långa promenader i Tokyo för att lära oss hitta utan hjälp av tunnelbana. Vem vet. Jag gick förresten också ner i vikt.

Jag skulle vilja bli fodervärd. Ha en hund på helgerna. Hundstallet har Doggywalk, det har jag  kollat upp. Dessvärre verkar de inte ha behov av några walkare just nu.

Tänk om man kunde hyra en hund, bara ibland, när vovvesuget faller på. Det kan man förresten i Japan, men jag tror djurvänner sätter stopp för det här. Eller så har ingen kommit på tanken att det faktiskt kan vara en affärsidé. Hyr en hund en vecka.

Vilken hund hade jag haft om jag haft en?

Gissa!!

Okej, jag svarar. Jag skulle vilja ha en tax (en korthårig sådan - mjuk - inte sträv) eller en Fransk Bulldog.



Snälla, kan ingen hjälpa honom!



Kommentarer
Postat av: Therrorese

Nuffe!! De är sockersöta de där små grymtarna! Jag vill oxå ha en vovve. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken. Helst en Amstaff, men folk är så rädda för dem...Men hur får man tiden att räcka till för en hund??

2009-09-08 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: