Herr och fru

Nä, jag lyckades inte fånga den denna gång heller. Jag blev tacklad. Kapad. Fintad. Jag hade inte det rätta knycket helt enkelt.



Men vad gör väl det när dagen var fantastisk och fylld av kärlek och solsken. Tack Jessica och Gustavo ♥
Och vilken fest sen.



Jessica är min syster in C, och jag är så otroligt glad och tacksam över att vi sprang på varandra där ute i cyberspace. Där på en blogg. Och jag är också fantasiskt lycklig över att hon och Gustavo funnit varandra, där på en secondhandbutik. Det dom har är magiskt. När man ser dem så vet man -- kärleken finns! Inget tvivel om den saken. Nu ska jag bara ut och finna den jag med.

Jag kanske inte är så bra på att fånga en bukett, men jag kommer vara en jäkel på att kasta den. Och den dagen kommer.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt rätt inställning! Jag är med dig på den sistah!

2009-11-22 @ 23:00:23
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se
Postat av: Martha

Åh, vad fina de var!



Klart din kärlek finns där ute - kommer hitta dig när du minnst anar;-)

2009-11-23 @ 10:56:21
Postat av: Hanna

Den kommer, var så säker! Mäktig kyrka att gifta sig i!

2009-11-23 @ 16:58:01
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: