Snälla, snälla

Jag har också känslor. Fatta. Visst, jag har svårt att bli kär. Men herregud, det betyder inte att jag är kall - tvärtom. Jag känner efter och jag gör det för mycket. Vet ni vad som händer då? Jo, det sker ett tapp av självförtroende. Snart finns inget kvar.

Vem är där och skruvar på kranen? Det ska jag berätta. Mina dejter såklart. 

Många får kickar av att dejta, jag bryts ner. För mina dejter följs alltid av tystnad. Inget 'jag tyckte om dig', inget 'du är en fin tjej', inget 'vad trevligt det va'. Utan bara tystnad. 

Jag måste vara Stockholms i särklass sämsta dejt. Precis så känns det.  De vill liksom inte ens behålla min vänskap. Jag blir ratad om och om igen. Och det måste ju va mig det är fel på.

På lördag röstar jag på denna tjej. Hon har fattat. Och hon känner precis som jag.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är jag Trelleborgs motsvarighet då. Vi kanske ska börja dejta varandra? Långdistans och usb och hela den biten? :-P

2009-03-12 @ 19:30:06
Postat av: Kimmi

Öh...det är jag som är den anonyme klåparen då...

2009-03-12 @ 19:30:58
URL: http://asiktskanonen.se
Postat av: tess

du ÄR en fin tjej! jag har ALLTID trevligt med dig. JAG tycker om dig! Fina, fina, Bling! Stor kram

2009-03-12 @ 20:32:24
Postat av: Magnus

Dom fattar inte vad de missar. Håller helt med Tess.

2009-03-12 @ 20:57:57
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Tack snälla!

Men det hjälper inte.



/Bling

2009-03-12 @ 21:18:22
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Fröet

Men jag fattar inte. I mina ögon är du en 10-poängare! Du måste ju träffa killar som är dumma i huvudet. Jag ska skicka Peter på dom!!!

2009-03-13 @ 09:03:21
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag hejar på dig och Ugglas!

2009-03-13 @ 18:45:03
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Bussan

Och jag är Borås´ motsvarighet, kan skriva under på allt du nämner. Men vi har ju kompisar och är inte ensammast världen - så vi duger ju. Ibland skulle jag vilja se mig själv när jag dejtar, se vilka signaler jag sänder ut. Eller inte...



KRAM!

2009-03-15 @ 08:48:15
Postat av: Bussan

Och jag är Borås´ motsvarighet, kan skriva under på allt du nämner. Men vi har ju kompisar och är inte ensammast världen - så vi duger ju. Ibland skulle jag vilja se mig själv när jag dejtar, se vilka signaler jag sänder ut. Eller inte...



KRAM!

2009-03-15 @ 08:48:25
Postat av: anso

Hm, å ena sidan säger du att det är DU som har svårt att bli kär, och å andra sidan så är det DOM som inte hör av sig? Men om du inte är intresserad av dom ändå så spelar det väl ingen roll att de inte vill ses igen?? Que?

2009-03-15 @ 18:21:53
Postat av: Blinbling till Anso

Att jag väldigt sällan blir kär är en sorg i sig. Inte lika jobbigt som att bli ratad gång på gång, men i alla fall. Jag bär alltså på två kärleksproblem.



1) jag blir inte kär.

2) Ingen blir kär i mig.



Och det knäcker mig. Jag tror inte jag kan förklara det för dig. Klart det spelar roll att de inte vill träffa mig mer en än gång. Det gör skit ont rent ut sagt. Hur ska jag kunna bli kär när dejt efter dejt inte ger mig chansen?



2009-03-16 @ 16:13:54
Postat av: anso

Jo när jag tänker efter så förstår jag vad du menar. Man söker bekräftelse. Jag är ju också singel o dejtar en hel del. En del vill träffas igen och jag med - även om ingen av oss blivit kär efter första dejten. PÅ det viset lär man känna varann även om det inte "blir nåt" på det romantiska planet (vilket ddet kan dröja innan man vet). Men man ger det en chans.Man fokar på personen, inte på om man blir kär direkt. Förälskelse kan växa fram...Vad jag förstått dejtade du en italienare, och du blev inte kär men kanske han lät det som. Det var väl ändå lite bekräftelse..Kram.

2009-03-18 @ 13:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: