Lost

in Tokyo har ju sedan länge, då menar jag sjukt länge,varit en av minafavoriter i bloggvärlden. Min idol. Jag vet inte när det sa klick och hur i h-vete jag hittade honom. Var det en googling kanske? På Tokyo och blogg?

Jag tror det var för två år sedan det hände. Klicket. Blingbling blev galet förtjust, vad annars kan man bli. Ni som inte besökt hans blogg, gör det nu. Lost in Tokyo fyller nämligen år idag. Eller igår om man ska vara mer korrekt. Vi har firat detta med god middag. Alltså födelsedagen. Inte mitt bloggläsande av födelsedagsbarnet.

Nu är han någonstans i Vasastan och härjar, ett år äldre men fortfarande så ung och bloggig. Han gör det så bra.

Grattis än en gång Lost In Tokyo. Presenterna är i tryggt förvar hemma hos mig.

PS: L.I Tokyo hade med sig en vän. Hans namn var Leloup. Och alla vet ju vad Blingbling gillar... Om inte Leloup. Här bjuder jag på honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: