Horisontellt läge

Stigopp Anna. Du har legat i sängen sen du vaknat, det var kl 9 det. Ta den där zickzack promenaden mellan fimpar, gårdagens spyor och skit, till Hemköp. Köp nåt gott. HA. Nu tror säkert att jag full like a kastrull igår. Men nä, det var jag verkligen inte. Det blev an och annan sup och många drinkar, det blev det. Men vi åt god mat och jag dogpromenerade med vovve mellan drinkarna, för frisk luft. Sen drack jag ibland endast groggvirke mellan drinkvarven. Fiffigt va?!

Du måste sköta dig. Du har det i generna. Den där jävla alokoholgenen.

I detta inlägg är du jag och jag jag. Alltså allt är jag. Bara jag och jag och jag. Jag måste börja blogga om något annat än mig själv. Om dig kanske?



Kommentarer
Postat av: Magnus

Sagt det förr, säger det igen: bara Bling bloggar är jag nöjd.

2009-03-07 @ 17:34:31
URL: http://papamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: