Cash is queen

Inget har varit sig likt den senaste veckan. Jag har gjort konstiga saker. Som i fredags t ex. Då hoppade jag in i en taxi utan att kunna betala för mig, för när jag väl var framme hittade jag inte plånboken. I panik frågade jag om jag kunde betala med rikskuponger. Natura är liksom inte min grej. Det gick inte, så vi växlade telnummer. Nu är det hela uträtt och jag är fri från skuld.

En annan något crazy grej är att jag hardcorestött på en kollega på vår firmafest. En lyckligt gift och trogen tvåbarnspappa. Hur kunde jag. Nää, det gick inte så bra det heller.

Det är både kul och spännande att göra otippade saker. Som idag då. Jag röstade på ett helt nytt parti. Och i torsdags gick jag själv på bio. Mmm, sen har jag  kraschat ett labb på Karolinska, strippat, låtit en människa undersöka mina bröst.. Jag har dejtat en Dj och besökt bloggare i Nynäshamn.

Här kommer en kavalkad av den senaste tidens förunderligheter och äventyr.



Och sen tänkte jag bjuda på Trancemusik från min dejt också.




Det är med skräckblandad förtjusning som jag den senaste tiden ägnat mig åt att bryta mösnter. Sånt som kallas att leva. Ja må hon leva.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Brutna mönster är bra. Det betyder att man hela tiden utvecklas. Älskar utveckling!

2009-06-08 @ 11:57:51
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Tom

Är det han fotbollsspelaren där i läkarrock?

2009-06-10 @ 22:03:15
Postat av: Ester

Men där är ju min ateljé! :-)

Superkul att ha dig här Bling!

Varm kram.

2009-06-14 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: