Konstrundan

Idag gick jag på konstrunda på mitt kontor. För det finns ett och annat att vila ögonen på. Eftersom jag vet att några av er faktiskt gillar konst tänkte jag att, ja.. vad tänkte jag? Kanske vill ni se hur jag har det i bruna huset.

Först ut har vi den balla lampan. Sätter man sig under den flödar kreativitet.


Nästa konstverk går under namnet Cirkus of life skapat av Blingbling + klipp o klistra.
Kommande kampanj? NOT!


Och gillar man glas kan du stanna till och vila ögonen på detta.


Kommentarer
Postat av: Fröet

oj..det första jag tänkte på var glaskukar...men det var det visst inte nej!

2009-06-12 @ 10:01:50
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag skulle nog också behöva en konstigare lampa. Gärna av dansk härkomst.

2009-06-12 @ 10:48:18
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Danskarna kan sin grej om man säger så :)

2009-06-12 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: