En dag - ett liv

Idag har jag pysslat om självkänslan genom att frisera mitt yttre. Jag har gjort naglar på salong. Även hår. Det hjälpte och jag kände mig snygg. Känslan dog några timmar senare när jag provade en bikini i en alldeles för ljus jävla provhytt.

Expedit undrar utanför; Kan jag hjälpa till, går det bra?
Jag skriker; NEEJ!!! %¤¤#¤#!!¤"##

Vinterns tröstätande har gett resultat. Jag har gått från kurvig till fet. Men snygga naglar har jag. Så fina att jag har svårigheter att skicka sms, knäppa gylfen, öppna dosa, skriva på laptop, blogga etc.

Jaja, yadayada. Jag har ätit en god middag i solen på Skånegatan. Kaffet bjöds det på. Men det beror inte på mina snygga naglar eller tjusiga frillan, utan Micke T:s fördröjda mat. Snygg bartender på Pet Sound buy the way. Synd bara att han förmodligen trodde att jag och Micke var ett par.

3 dagar kvar nu..


Kommentarer
Postat av: Erik

Serietidningssvordom!



Jag tror att de andra bargästerna trodde att jag och Robinson var ett par i fredags. Men på stället där vi slutade kvällen så undanröjde vi allas tvivel, på varsitt håll.



Mer äventyr till helgen!

2009-06-23 @ 22:02:41
URL: http://lostintokyo.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Gah. Jag trodde jag var immun mot viktuppgång, men om man kan rasa upp i vikt är det det jag ägnar mig åt nu. Skärpning. Det är faktiskt inte alls kul.

2009-06-23 @ 22:10:33
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Magnus

20-20-20

20 sekunder i munnen

20 timmar i tarmen

20 år på arslet

2009-06-24 @ 19:26:58
URL: http://papamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: