BW? Någon?

Kan man ha AW fast man inte jobbar? Det är ju fredag. Och eftersom jag lämnar semesterfilen idag borde jag ju faktiskt få ha det, en AW. Eller så kan jag ju ta och kalla det BW (Before Work).

Jag måste ringa polers och fråga om de vill ta en BW. Japp, så är det.

Alltså, jag längtar tillbaka till jobbet. Jag skäms, men jag gör faktiskt det. Jag mår bra av att jobba, speciellt när det är stressigt och utmaningt. Det är när jag har lite och göra som jag blir stressad. Eller när jag inte får växa med uppgifter.. Då blir jag riktigt stressad. På måndag börjar jag äntligen. Ska bli kul att få använda sin slumrande hjärna igen. Se om den fungerar och är med. Hoppas det.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Skön känsla att längta till jobbet. Jag måste också ha ett jobb jag kan längta till. Någon gång så...

2009-07-24 @ 13:58:52
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: