Bokstavligt talat

Jag tänkte att jag skulle dejta imorgon. Jag vet, lite taskigt mot Italiano, men han har det bra i Italien just nu. Bortskämd av kvinnor som pysslar om. Vi pratade lite på telefon igår och han tyckte att jag kunde gå ut och roa mig. Sen kan man ju tolka det på olika sätt. Jag tolkade det på mitt. Imorgon ska jag ta en hederlig fika, om han nu ringer. Oskyldigt. En man jag är nyfiken på helt enkelt. Hur han lever sitt liv, långtifrån närheten av mitt. Lite som skilda världar. Vet ni, när jag googlade honom fick jag 20 400 träffar. Det är crazy. Sen googlade jag om lite, på det rättvisare sättet -- då fick jag 1400 träffar. Herregud, människa.

Är det elakt mot Italienaren? Jag tycker inte det. Hallå, han bad mig gå ut och klubba. Jag tar det nästan bokstavligt och går ut för att krubba.

Men ikväll då? Micke T och Pelle (ja, nu har han äntligen kommit hem) ska hyra rulle. Men jag vill ut. Kan inte stirra mer på film. Jag vill att nåt ska hända. Och varför titta på film när man kan se Gardell freaka ut på slottet och samtidigt sippa på lite gott vin. Sen gå ut. Ut, ut, ut.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du ska dejta. Det är väl det nätdejtandet är tillför. Som vanligt är jag nyfiken på din man också... .)

2009-01-03 @ 15:37:38
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nu blev jag nyfiken! Vem är karln??? :O

2009-01-03 @ 16:26:00
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Fröet

vafan! Jag och Hanna tänker så lika ibland. Hon tar ju orden ur munnen på mig. Jag håller tyst!

2009-01-03 @ 20:52:02
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Nåväl, han har inte hört av sig ännu, så man vet ju aldrig. Hmmmm. Himla karl som låter mig vänta o vänta... Nej gud, jag kan inte skriva ut hans namn. Det är ett sånt där halvovanligt efternamn och då skulle han eller andra snoka sig hit.

2009-01-03 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: