Trist me söndag

Ligger i soffan. Det har jag gjort sen kl lunch. En flytt från säng till soffa, inget mer. Vilket patetiskt liv jag har. I alla fall just idag. Jag vill ingenting. Jag fattar inte ens att jag orkar ligga här och skriva. Fingrarna rör sig, hjärnan jobbar slött.

Min lover kommer förbi snart . Går jag inte in i duschen nu dumpas jag. Skönt att han i alla fall inte förväntar sig att jag ska laga mat åt honom. Det är den första kille jag dejtat som faktiskt tar på sig matansvaret. Som ser till att jag får i mig mat, som lagar mat, handlar mat. Äh, vi ska inte äta, vi ska göra annat. Sen ska vi se Gomorra.

Varför bloggar jag om det här?



Kommentarer
Postat av: Magnus

Vill gärna ha en recension. Ja, alltså på filmen, inte på icke-ätandet...;)

2009-01-11 @ 17:00:39
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Fröet

åhh..jag tycker den här italienhistorien är väldigt spännande:)

2009-01-12 @ 11:08:20
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Bussan

Wow så mysigt att göra annat än att äta med en italienare!!!



Gott nytt käääääärleksåååååår!

2009-01-12 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: