Onsdag fast måndag

Tebax på the office. Onödigheterna har staplat sig på skrivbordet och mejlen drevat i inkorgen, rejält. Det gör inget. Jag är uppriktigt glad att säga tjena till kollegorna. Jag har saknat dem. I måndags på Judit över en öl kom jag på att jag längtade till jobbet. Vet inte när det inträffat senast, men så är det. Sjukt ju. Blev väl nostalgisk. Träffade en "kollega" från reklambyrån som kände samma sak. Fast han längtade mest till att få spela trummor. De hade köpt GuitarrHero, fast med trummor då, till sitt kontor.


Italiano är också tillbaka. Jag ska ta och bjuda över honom på middag ikväll.


Allt är med andra ord som vanligt. Mänskligt och varmt. Vädret fantastiskt. 2009 börjar som 2008 avslutades. Med mys.


- Åh kolla, jag har glömt att öppna de senaste luckorna i min chokladkalender. GODIS till kaffet!

Snart helg!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar att längta till ett jobb. Någon gång ska jag göra det igen. Någon gång...

2009-01-07 @ 12:29:26
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Magnus

Härligt med en italiensk afton.

2009-01-07 @ 15:40:50
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, snart helg? Du är ju som du vart.

2009-01-07 @ 15:53:40
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Fröet

jag tycker det är sjukt kul att vara tillbaka på jobbet också...men att kliva upp klockan 02 kunde jag vara utan

2009-01-07 @ 17:40:38
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: anso

åååååhhh vad trött jag är på den lilla likriktade ankdammen sthlm, alla som "är nån" är likadana, gör likadant jobbar inom media/reklam spelar guitarhero el likn ha de rätta märkena på jeansen hänga på vissa söderkrogar MEN ABSOLUT INTE VISSA inte släppa in de som är minsta lilla fel, bara bjuda in de som verkar tillräckligt coola, dvs är tillräckligt lika den stora trendiga ängsliga massan....please !! ska inte folk slita sig loss snart, göra revolution, sluta shoppa spela dataspel tvspel och lägga tid på sån skit när människor förblöder och världen snart brinner upp??????



trööööööööööööööööööttt

2009-01-07 @ 19:24:43
Postat av: Blingbling

REVOLUTION! Jag är på..

2009-01-07 @ 22:23:10
Postat av: Bussan

Håller med Anso, och Blingbling - revolution! Har precis kommit hem från Afrika och tänker annorlunda om livet. Hakuna matata...

2009-01-08 @ 10:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: