Jag öppnar mig

Jag fläker ut delar av mitt liv här. Utan att ens varna er innan. Några har kanske märkt det. Min blogg innehåller spår av nötter. Det kliar. Som idag tex, när jag glömde bort att äta. Plötsligt var kl 13 och alla var tillbaka från lunch. Räddningen blev en chokladkaka. Käka, käka. På det ett glas vatten. Sen hände följande; magen blev arg och ville kräkas. Och det gjorde den.

Men allt är inte bara nuts. Imorgon ska jag träffa Fältskogskan. Förbaskat trevligt det ska bli. Så trevligt att jag måste slänga upp denna bild.

Förresten så är Fältskogskan allergisk mot nötter. Vi ska undvika choklad.



Och nu har jag låst upp min blogg igen. En veckas försiktighet räcker.

 


Kommentarer
Postat av: crusty

Hörrö bling! Sköter inte du dig när inte jag är på plats? Aj aj aj...tro minsann vi får ta en lunch snart så du får mat i dig.. :)

2009-02-19 @ 20:16:58
URL: http://manilla.wordpress.com/
Postat av: Magnus

Tack gode gud för det! Du får inte hålla på och skrämmas så där!

2009-02-19 @ 21:04:28
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken fantastisk bild :D

2009-02-19 @ 22:03:36
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Fröet

jag åt också choklad i går till middag....fick mest ont i magen

2009-02-20 @ 09:01:54
Postat av: anso

Tack för det! Blev ledsen när det stod att bloggen numera var för specialinbjudna. Men desto gladare idag! Kul att kunna läsa dig igen. :)

2009-02-20 @ 15:58:27
Postat av: Fältskogskan

Å det var så najs! Nötfritt och intimt på en och samma gång. Det är så härligt att man kan gå fyra-fem år utan att ses och så bara svischa rätt in på väsentligheterna det första man gör. Have your people call my people så gör vi om'et snart.

2009-02-21 @ 23:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: