Söndagsbikt

Drog en bio med Italiano ikväll. Precis vad jag behövde efter en dag i fosterställning. Jag blek, han brunbränt. Japp, fåfängan själv solar solarium. Vilket han verkligen inte behöver. Han är brunare på vintern än vad jag är på sommaren, utan att stekas bland lysrör. Vi såg Revolutionary road. Interessant film. Ångest. Undra just hur många i salongen som var par och vad som snurrade i deras huvuden efteråt.

Och igår. Då var det fest. Singelfest på Kungsholmen som avslutades med rundpingis och dans på Hornstulls Strand. Jag var dålig och kom aldrig till final. Men jag fick några nya vänner där runt bordet. Pingpong kingen och hanspolers.

Idag har jag kräkts tre ggr av baksmälla. Jag har mått skit. Trots detta missöde är jag nöjd med helgen. KÄRLEK.


Kommentarer
Postat av: GH

Jag tycker du var grym på rundpingis ! Hade ju bara oflyt att alla jämnt slog kantbollar på dig...;=)



Kram!

2009-02-15 @ 23:22:24
Postat av: valp

vore kul att veta hur många som ser den på sin första dejt :)

2009-02-15 @ 23:47:58
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Fröet

vi skulle ha gått på strand i fredags....men drack för mkt vin å stannade hemma

2009-02-16 @ 10:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: