Uppesittarkvällen....

.... gick ju sådär.



Men jag klev upp i tid och jag kom fram i tid. Smet liksom undan trängsel på Arlanda genom att checka in på centralen, tagga väskan på Arlanda Express samt ta shortcutten i securitaschecken på terminal 4. Ni vet den som är på sidan om (uppför rullbandet och kraftig u-sväng höger). På ca 15 min var jag vid gaten, helt chockad. Vad f-n hände liksom. Jag var ute en timme innan ju. Det fick bli en skön frukost istället. Och strax efter 9 landade jag på Norrländsk mark. Vet ni, jag tror banne mig det är mer snö i Stockholm. Kallare också. Känns ju helt omvänt.

Dan före doppare dan på er. Doppa på.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Doppar så gott det går.

2009-12-24 @ 10:15:44
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Ester

God Jul Bling! Det där ser skönt ut! :-)

2009-12-25 @ 10:22:23
Postat av: Hanna

Är det det norrländska lugnet som smugit sig på?

2009-12-27 @ 16:54:09
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: