Kvitter

Jag har en nasty historia som involverar finansierande bolag, ett svenskt sjukhus, profesurer med tunga poster, fejkade labbrapporter, nertystade gästforskare... Nu ska jag bara peppa min källa, hitta en frilans och sen... Pelikanfallet! Hittar jag ingen journalist skriver jag storyn själv. Jag har ju min peppande mentor. Han som förresten just nu lever på flykt. Boken är släppt. Modigt. Men nåt har hänt. Kontot på FB borta, nåt kryptiskt meddelande om att nån skadats. Gaaah, jävdra Yakusan.

Annars då. Mitt svennebananliv flyter på. Fick mig en solglimt på Thaibåten. Jag och en Singha, Micke och Borås. Nu undrar jag bara, vad ska jag göra ikväll. Vad gör man en lördag när det kryper i kroppen.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Det är du och Julia Roberts...;)

2009-08-23 @ 15:17:12
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Ester

Brrr, så spännande Bling!

2009-08-23 @ 18:43:07
Postat av: Bussan

Borås??!! Det ordet känner jag igen.

2009-08-23 @ 18:43:25
Postat av: Blingbling

Ja du Bussan, brevid oss på soldäck satt 4 st killar från Borås =) Trevliga som bara den.

2009-08-23 @ 21:57:57
Postat av: Bussan

Si där, vi är ute och luftar oss ibland. Du skulle ha åkt med boråsgrabbsen hit till Borran.

2009-08-24 @ 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: