Hidden Faces

Den där festen, Hidden Faces of glory and desire -- Vilken grej. Några highlights bara måste jag nämna. Det kliar så i fingrarna.

- Hulken var där. Han var grön och stor. Stark också. Med det är inte det bästa. Föreställ er nu honom bärandes runt på vår justitieminister. Nu blev det genast mycket intressantare va? Hur hon var förklädd undrar ni kanske också. Det kan jag inte avslöja, för min blogg är en politisk oberoende blogg. Men söt var Beatrice.

- Pingu var där. Crazy Geisha bev förtjust. Hon älskar ju Pingu. Hela kvällen jagade hon honom för att sedan stjäla kyssar på sval balkong. Sedan stoppade hon ner honom i sin väska och gick hem till Skanstull. Där fick hon se hur han såg ut inunder.

- Jag glömde min plånbok. Med andra ord, det bästa betyget en fest kan få.

Idag har det svajat lite. Det där vinet alltså. Vi har softat och ätit gott och avrundat med bio. Patrik 1,5. Jag tror det är dags att ställa sig i adoptionskö. Åh, kan de inte friskförklara mig snart. Jag vill adoptera en Ptrik nu.




Blingbling




Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Har saknat dig, va läcker du va..



Kram

2008-09-20 @ 23:37:30
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: valp

har du varit...intim ...med ...pingu? :o :/ :D

2008-09-21 @ 00:30:33
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Blingbling

Lilla Nisse: Ja, men då skulle du ha sett mig under masken efter en hel kväll av kondens. Guuud hahah :)



Valp: Japp, han är könsmogen nu.

2008-09-21 @ 00:52:06
Postat av: Hanna

You look scary!



Patrik kommer bli din, snart!

2008-09-21 @ 10:57:56
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lennart

Jag har aldrig glömt min plånbok någonstans. Däremot har jag tappat bort två par skor, ett antal strumpor, en skjorta, några kalsonger och ett par smokingbyxor på olika tillställningar. En gång blev jag av med EN strumpa men hade båda skorna på mig då jag vaknade upp, i en taxi där det luktade tantparfym.

2008-09-22 @ 23:05:38
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: 08an

vilken ball mask! var hittade du den?

2008-09-22 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: