Gurustuff

Imorse hände något märkligt. Jag såg någon på tunnelbanan som har betytt väldigt mycket för mig. Vi umgicks flitigt på Internet under mitt helvetesår 2006. Vi pratade om allt. Fast vi träffades aldrig IRL. Jag tror han fick kalla fötter när jag nämnde att jag hade cancer. Jag klandrar honom inte för det. Han stöttade mig på nätet och det betydde minst lika mycket.


Nåväl, imorse såg jag honom på Gröna linjen. Jag känner igen honom från bilder, så JAAA, det var han. Gud vad jag ville gå fram och ge honom en kram. Varför gjorde jag inte det? Nu sitter jag här och förbannar mig över att jag inte vågade. Han hade blivit glad, det vet jag. Och jag behöver kramar. Vacker är han också. Jag är en FEGIS. Fan, fan, fan.


Förresten, ikväll har jag övertalats att gå på någon slags Indisk Gurugrej. Jag vet inte var, och mobilen där jag har adressen har jag glömt hemma. Nu är det indiska köret inte min grej, jag är mer in på Zen när det gäller det andliga. Fast då jag är en nyfiken själ ska jag ge det en chans. Allt som kan ge mig harmoni välkomnas. Den inre resan måste också göras och det skadar inte att låta sig inspireras.

Jahaja, måste jobba vidare här. Gud så ytligt.



Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Att du var en sån fegis, du vet väl att en kram betyder så mycket...därför får du en av mig här istället när du själv var för snål och feg ett ge bort en...kram



Kram

2008-09-24 @ 12:35:46
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Hanna

Visst är det irriterande när man grämer sig över såna saker! Men oftast handlar det om en så kort sekund man har på sig för att bestämma sig. Oftast blir det nog fegalternativet...

2008-09-24 @ 15:10:41
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Fröet

åh vad spännande den där gurugrejen lät;)

2008-09-24 @ 15:48:03
Postat av: Ester

Blir man modigare av gurugrejjen tro...? :-)

Du ska se att du träffar på honom fler gånger. Ibland är det så.

2008-09-24 @ 17:50:37
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: Patrik

Själv tar jag en Wisbypils i min ensamhet nere i Malmö. Här finns det inga gurus.

2008-09-24 @ 22:35:19
URL: http://pudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: