Var känslor blev av, det vet inte jag

Att gå omkring och inte få känna något tråkar ut mig. Jag till och med läntar efter att få bli olyckligt kär, bara nåt händer. Något som berör, irriter, entusiasmerar. Vad som helst. Hit med en stark känsla innan jag får frispel. En spark i magen, en pil i hjärtat. Jag har tråkigt.

Igår ja. Då var det mys. Pretto M bjöd på gudomlig middag med fatastiska viner. Vi snackade fram till småtimmarna. Om litet och stort, allvar och dråpligheter. Om Burning the man och Nåt 33 år, som bor här. Trevlish. Fina kloka tjejer jag tycker väldigt mycket om. Igår hade jag en känsla. Idag är jag bakis och den är förlorad.

Ikväll ja. Det vankas fest på Lidingö. Jag har bestämt mig för att åka dig och röra om i grytan. I samma veva ska det firas kanadensare in da hoods. B-boy fyller år. Det ryktas om party på mosebacke. Fest, fest, fest. Jag vet inte om jag orkar. Jag vill sjukskriva mig från det. Men går jag inte vet jag hur det blir. Då ligger jag här och känner ingenting, precis som nu. Jag måste ta mig ut.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Bakis är verkligen ingen bra känsla. Tomt och eländigt. Ofta ångestfyllt. Något mer verkligt får gärna komma den här vägen också.

2008-10-25 @ 16:16:08
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Låter som en ambivalent kvinna som inte riktigt vet vad hon vill, gå på magkänslan, eller lyssna till dig hjärta....



Kram

2008-10-25 @ 17:34:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Jerk

olyckligt kär är inget att önska sig..tro mig jag gjorde det misstaget förra året, att önska att få känna något..det var inte roligt..

2008-10-26 @ 00:22:35
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: