Repriser

Söndag är reprisernas dag. Helgen och veckan som varit spelas upp. Inte bara i min hjärna utan också på TV. Är det så bra med repriser. Jag undrar jag. För ibland vill man inte bli påmind. Det får mig att tänka på en helt annan sak. Hur skulle det va om man inte hade ett minne. Att man inte kom ihåg vad som hänt. Lite som alzheimers, fast man ändå funkade till vardags. Skulle vi må bra utan minnet?

Jag minns i alla fall gårdagen. Det var middag. En fantastisk sådan och med fina utmaningar och storys. Och du, drinkarna var som läsk för en femåring -- De var gudomliga. Jag är glad att jag minns det.




Kommentarer
Postat av: Lina

jag är sjukt sugen på drinkar. Kan man dricka det på en söndag?

2008-10-19 @ 17:04:56
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Ja, klart man kan. I alla fall om man är student :)

2008-10-19 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: