Kommentarer
Postat av: Lennart

70-talet, då var jag en liten gosse och minns inte vad jag hade på mig.

2008-11-23 @ 13:14:37
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Men jag minns!

Puss&Kram hade stora provrum för att man skulle kunna lägga sig ned och dra igen dragkedjan. Det hände att föräldrarna fick hjälpa till att igen dragkedjan när de var nytvättade. Och det var de nästa alltid för man tyckte att de töjde sig och blev säckiga redan efter en dag.

:-)

2008-11-23 @ 17:16:21
Postat av: Beyonce

Det verkar som det var dålig kvalitet på 70-talet.

2008-11-23 @ 17:59:21
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Tajt var ordet. Ibland fick det knäppas jeans med tång. Jag är lite för ung för just Puss och Kram. Jag blev modeslav under Levis vida jeansben i början av 90-talet.

2008-11-23 @ 19:17:12
Postat av: LPWJ

"Gul&Blå, Puss&Kram och Kyss mig i häcken!" farsans talesätt då det begav sig, Filippa Ks imperium är förresten byggt på hennes fars gul&blå intäkter, delvis. Tänkte skriva om det en gång men lilla jag är ju ingen modeblogg som marimaru(?) i uppsala som blir nominerad till blogg SM.



Jeanshistoria: Wild west arbetarjeans med hängslen, James Dean rock Levis, bellbottom 60s, stuprör 70s, vida 80s + snowwashed late 80s, nu har det gått tillbaks till slitna såna som jag hade när jag trummade metal á 1987 hehe fast mina är gratis (har 6 par kvar) så jag slipper lägga ut 2000 SEK till nån ocker yuppie butik =P



Be well,

LPWJ

2008-11-24 @ 10:20:02
URL: http://lordparzifal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: