Hisskräck

Nu vågar jag aldrig mer åka hiss. Inte heller ta in på hotell. Och för första gången i mitt liv, förhoppningsvis också den sista, har jag fått stryk. Pga omtagningar -- fler än en för annars heter det nog inte omtagning. 

Jag har deltagit i en sketch i TV produktionen Hjälp.

Hur fasen hamnade jag där undrar ni säkert. Eller hur? Säg att ni undrar för det gör fasen jag. Jag är ingen skådis. Jag skyller allt på denna tjej. Hon ringde och frågade om jag ville va med på en filminspelning. Och jag ba, utan att tänka efter; Självklart! För hur trist är inte måndagar på ett försäkringsbolag. Sen när jag sitter där och får lite teatersmink kläcker någon ur sig; By the way, du ska få en örfil. Men lugn, det blir bara en tagning.

Det blev det inte!

Undrar om sånt ingår i min försäkring. Sveda och värk ni vet.

Gissa vem jag fick örfilen av om ni kan?



Och bilden har jag sedvanligt snott. Denna gång från tv4.se


Kommentarer
Postat av: tess

robert gustavsson?

2008-11-24 @ 16:59:20
Postat av: Hanna

Johan Glans. Hoppas jag... Han lär ju inte slå så hårt i alla fall...

2008-11-24 @ 17:05:22
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Tess: Fel

Hanna: Hahahaha, men fel



Ja, nu finns det inte så många kvar och välja på. Vem ser argast ut?

2008-11-24 @ 17:14:28
Postat av: tess

åh, det är Peeeeeeeeeeeercyyyyyyyyyy... Percy Nilegård!

2008-11-24 @ 20:09:45
Postat av: Bling till Tess

Jamen, nu gissade du rätt :D Precis han var det.

2008-11-24 @ 20:39:13
Postat av: Lina

shit va skoj;)tror på percy...men jag tvjuvkikade inte på tess svar:P

2008-11-24 @ 21:12:49
URL: http://litenfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: