Ett överraskande sms

Idag har något historiskt skett. Något som får presidentvalet i USA att blekna. Min mamma har skickat sitt livs första sms. Och det gick till mig. Åh, mamma. Jag är stolt, SÅ STOLT, över dig.

Hon skrev:

Hej prövar om jag klarar att skicka sms kramar mamma


(Inga pukter, men tappert författat för att vara det första)

Jag svarade såklart. Måste ju testa om mamma även fixar läsa sms. Det kunde fina mamma. Efter ett tag pep det till igen:

Jag har bara köpt en billig min gamla la av nu ska jag på buggkurs hej hej






Kommentarer
Postat av: Hanna

Vissa sms är betydligt mer värda än andra.

2008-11-04 @ 21:56:23
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Annika

Oj vad jag känner igen mig i allt du skriver :o) För ett tag sen fick jag mitt första sms av min mor och nu har jag även fått henne till datavärlden och msn messenger så nu chattar vi för fullt med varandra. Okej det går inte så fort men, men :o) Igår skrev hon vad betyder BRB som är en självklarhet för en själv men inte för henne, förklarade och hon svarade att för varje dag jag sitter på nätet så lär jag mig något nytt vilket jag tyckte var kul. Vi lite yngre tar allt för givet på något sett. Min mamma är 62 år änka och ensammen och har precis upptäckt internet och alla dess möjligheter vilket jag uppskattar mycket. Vill egentligen bara säga att även jag är MYCKET stolt över min mamma som har tagit ett nytt steg i sitt liv.

Ciao Annika

2008-11-05 @ 01:06:03
URL: http://www.annikalund.blogspot.com/
Postat av: Lina

åh vad fint;)

2008-11-05 @ 08:54:29
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt!! Heja heja K!



Buggkurs, det ordert hör jag varje dag nu från norr..träna till bugg kurs, gå på buggkurs, varit på buggkurs..haha...det verkar skoj, vi kanske ska pröva...heja heja!!!

2008-11-05 @ 18:31:18
Postat av: GH

Haha ett av mina stora misstag var att lära min mamma skicka SMS...tror jag fick typ 100 första veckan !



Men nu har det dock lugnat ner sig avsevärt ;=)



Kram

/GH

2008-11-05 @ 20:40:22
Postat av: Anima Mea

Gullig mamma.

2008-11-07 @ 21:32:10
URL: http://animamea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: