Rundgång

Jaja, jag vet. Det var typ ingen som förstod Salibas battle. Ni får allt googla lite. Och jag har googlat runt ikväll jag. Först Pet Sound (i sällskap med Opera Eric, Blåbralla, Mange och MickeT), sedan Ljunggrens (gud jag fick shoppingångest) och Bauer. Usch vad jag ogillar paranteser. Varför använda???


Dom viktigaste highlightsen jag tänker bjuda på samtidigt som jag mumsar i mig supersize pommes från Läckergrillen är;

- Gift dig aldrig i kyrkan på Blidö. Om du gör det, var noga med att välja ut dina gäster. Mange, var på din vakt.
- Det måste vara svårt att hångla med Fares. Han har ju så stor näsa. Nej, jag provade inte.
- Rusiak var nykter. Jag tror han är kär.
- Jag börjar bli gammal.
- Jag är nykter. Men njet, inte kär. Inte det minsta.

Avslutningsvis. Jag älskar söder.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Pommes är aldrig så goda som dom är framåt småtimmarna.

2008-05-18 @ 10:44:20
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Hanna

Öliv, gotta love it!

2008-05-18 @ 17:11:57
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: