Här är för lugnt!

- Bloggare, pöbeln i Skanstull är i uppror. De har inget bröd att äta.
Så piper till i mobilen med uppmaning att jag ska köpa bakelser. What! Jävla drottning.

Ja, jag ska kliva upp nu. Jag är på jakt efter MGN (minsta gemensamma nämnaren). Jag borde kunna hitta den. Är man världsbäst på att hitta ett par försvunna gympaskor kan man hitta vad som helst ju. Utom en kille då förstås. Det är det där med MGN... - Titta, gympadojjorna står ju där.

Gud, det känns som jag tillbringade natten med Jack igår. Så var det ju inte. Lite vin bara ju. Och lite öl då förstås. Hmmm, och en drink. Var blev jag av. Var stund flåsar tungt.


Kommentarer
Postat av: valp

heter jack daniels i efternamn? i sådana fall känner jag honom. du kan ju hälsa från raketspya-i-björns-trädgård nästa gång du ser han :)

2008-05-17 @ 13:48:45
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Jag

Japp,han heter daniels. Ska hälsa :)

2008-05-17 @ 14:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: