Vrider mig i feber

Jag känner mej mer ensam än någonsin. Det är stunder som dessa jag avskyr att vara singel. Jag har ingen som lagar mig mat, ger mig vatten, bäddar ner mig, baddar pannan. Det är bara jag och min feber. Och kampen att bli kvitt den. Tiden går långsamt. Jag blir inte ens glad över sexexet och hans tafatta raggningsförsök på msn. Jag blir inte glad över nåt.

Jag måste snyta mig.

Min blogg har tappat läsare. Det känns på ett sätt skönt. Nu har jag kvar dem jag vill ska vara här och jag törs också bli lite mer personlig i mitt storytellande. Jag behöver inte skoja bort allt. Jag törs vara jag.

Nu börjar jag yra av Neocitran och ska sova lite.

"När jag vrider mig i feber om natten kommer 6-xet och ger mig vatten".


Kommentarer
Postat av: L80

Ta en Legnevallare. Knäck ett ägg i en temugg. Varm mjölk tills du inte längre ser gulan, whiskey tills den blir synlig igen. Tips - sitt på sängkanten när du sveper den...

2008-03-29 @ 16:20:48
URL: http://heltvanlig.webblogg.se
Postat av: Gerda

Jooo ibland är det skönt att bli ompysslad..krya på dig du vännen! Och välkommen imorgon om du känner dig bättre!

2008-03-29 @ 17:27:50
Postat av: Jerk

Stackarn..hade inte dotra varit här hade jag kommit över med lite lasagne..
Krya på dig!

2008-03-29 @ 17:41:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Bussan

Visst e det jäkligt att vara ensammen när man är sjuk. Ger dig, virtuellt, Eucalyptustabletter att smälta i varm mjölk, det lindrar...

2008-03-29 @ 17:53:31
Postat av: Hanna

Åh nej, sjuk och ingen som tar hand om en är det värsta som finns! Jag känner mig själv lite hängig men vägrar få feber! Säg till om du behöver någon som handlar åt dig!

2008-03-29 @ 18:02:20
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: a

Ja, när man är sjuk känner man verkligen hur ensam man (och då menar jag vi alla) är när det kommer till kritan.
När man är frisk kan man ju hitta på saker som gör att man distraherar bort den känslan.

2008-03-29 @ 19:08:18
Postat av: Hotness

Ah hunny, jag är kvar and I´m staying! Hoppas du mår bättre snart.

2008-03-29 @ 21:18:52
URL: http://hotness.wordpress.com
Postat av: garbo två

Ja, det är sådana stunder det är så jobbigt att vara singel.

2008-03-29 @ 23:01:03
Postat av: Janne

Men du har även fått en läsare. Hoppas att jag får vara kvar.

2008-04-01 @ 09:54:01
URL: http://2barn1hund.blogspot.com
Postat av: Blingbling till Janne

Klart du får.

2008-04-01 @ 11:07:28
Postat av: Linda N

Hej!
Jag hoppas du mår bättre snart. Jag blev bara så glad av din hänvisning till Trio Ligos gamla låt om Mooona, du är mitt spöke!!! Fick mig att tänka på en tågluff genom östeuropa på 90-talet ;)

2008-04-01 @ 14:44:20
Postat av: Blingbling till Linda

Moooona är mitt spöke och jag har inte försökt... glömma eller gå vidare... jag vill ha henne tillbaka. Oooooh... när jag vrider mig i feber om natten kommer Moooona och ger mig vatten heheheheh

2008-04-01 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: