Projekt

Idag har jag gett mig in på något trixigt. Jag håller på att sticka ett par sockar. Det går lysande än så länge, men så har jag ju inte kommit till hälen ännu. Min akilleshäl. Jag känner inget annat än oro. Kanske det får bli ett par benvärmare istället.



image550

Mina sockar går i färgsakalorna orange, gul, röd och brun.Färgerna syns inte så bra pga taskig kamera. Men jag har inte ork att photoshoppa heller. De kan bli riktigt snygga. Skaften ska bli höga den saken är klar. Dom blir nog väldigt 70-tal. Med dessa raggsockr kommer jag att kunna ragga. Fett. Det är i alla fall vad L80 påstår.


Annars en soft dag i soffan. Kl är tre och jag har inte rört mig utanför dörren. Däremot blev jag snuvad på min sovmorgon. Ett mess kom från blåbralla redan kl 8. Vad är det med hantverkare? Gud, de är så morgonpigga. Han ville bara stämma av att vi skulle hänga ikväll. Och det ska vi. Hos mig eller Micke T. Laga god mat och kanske se melodifestivalen, alternativt besöka mysig bar.

Oj, nu börjar det bli tantvarning på min blogg. Stickning och melodifestival.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skitsnygga! Undrar just om jag skulle våga mig på sockor. För det ska just vara dem med höga skaft. Tror inte att jag någonsin köpt sockor, kan man ens det. Mormor stickade till mig, men nu är hon för gammal - mamma är väl för ung ännu. Får ta tag i det där själv...

2008-03-08 @ 16:10:19
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Lina

jag tycker de ser superfina ut;) älskar randigt! Skulle vilja lära mig sticka men med mitt tålamod...nja

2008-03-08 @ 18:46:08
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Ester

Vad duktig du är! Det där skulle jag vilja kunna. Då skulle jag sticka halsdukar, sockar och handledsvärmare i mängder.

2008-03-08 @ 22:21:15
Postat av: 08an

älskar färgerna!!!! blir alltid glad när jag ser folk våga använda färg, och det gör ju du!

ps av ngn anledning har min facebookhoroskop stämt läskigt bra hela hösten....huuuu

2008-03-10 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: