På kurs med L80

Idag har mitt självförtroende vad gäller stickning krossats totalt. Jag ville bara grina där jag satt med ett gäng damer för att lära mig sticka en häl på en socka. Gud så svårt de va? Jag fick ropa på "fröken" mest hela tiden. Tappade maskor & stickor och stickade fel. Inte kunde jag läsa mönster heller. Pinsamt att va sämst i klassen på en sak man till en början trodde man behärskade. Jaja, nån gång ska jag va sämst. Hellre sämst på stickning än sämst på kast med liten boll.

Igår var jag på dejt. Har ni glömt det? Inte jag. Båda var vi lika vilse. Vilse på så sätt att vi inte hittade till vår mötesplats. Men vi hittade varandra. Bra va!

Näää, jag kan inte blogga. Hjärnan spinner loss på öppna maskor, vridan maskor, aviga maskor, lyfta maskor och räta maskor och killar. TILT!


Kommentarer
Postat av: Pierre

blingis...sluta skicka massa virus via msn, dags att köra en virus check på din cpu?

2008-03-05 @ 22:20:30
URL: http://lepierre.blogg.se
Postat av: Hanna

Stickning och dejting! Går det att kombinera kanske. Maska av och maska på.

2008-03-05 @ 22:38:30
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbling till Pierre

Förlåt, hoppas du inte klickade på länken. Jag mitt pucko gjorde det :/

2008-03-06 @ 00:13:33
Postat av: Therrorese

Men Blingis, vill veta om dejten. Var den bra? Är det pirr? Kan det bli?

2008-03-06 @ 09:13:57
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: