Nu händer det

Idag har jag fått mig en rejäl genomkörare av den nya marknadsföringslagen. Det var nyttigt vill jag lova. KO ska inte behöva ha med oss att göra. Fick se många exempel på reklamtabbar. De flesta glasklara övertramp, men några i gråzonen vill jag lova. Och om en kvart händer det andra spännande saker. Också dessa påverkar mitt arbete. Det är så spännande att jag vet inte vad. Biter nästan på naglarna nu. Nä, fy. Det gör jag ju inte. Men jag har svårt att koncentrera mig på jobb.


Jag har intervjuat en ny kollega i dagarna. Ett yrväder från Lidingö. Det blir bra, mycket bra! Ibland är jobbet häftigt. Mer spännande än min fritid. Just nu i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Hotness

Fan , vad roligt! Jag vill också ha ett stimulerande och utvecklande jobb som du verkar ha.

2008-03-11 @ 16:13:11
URL: http://hotness.wordpress.com
Postat av: Magnus

Kul med nytt blod.

2008-03-11 @ 16:25:35
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: garbo två

En ny kollega eventuellt, det behövs ibland lite nya vindar ibland.

2008-03-11 @ 16:50:59
Postat av: Blingbling

Hotmess: Njaaaa, utvecklande är det inte. men stimulerande kan det vara lite då och då.

Magnus: Hon kommer att röra om i grytan rejält hehe. Om hon nu anställs dvs. men så tror jag det blir.

2008-03-11 @ 16:56:07
Postat av: 08an

vore skitkul om du kunde skriva mer om ditt jobb, låter jätteintressant!!

2008-03-12 @ 08:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: