Jobbigt val

Vacker kostymkille på Kungsholmen eller sexig bohem i Hammarby Sjöstad? Varför alla dessa val? Inte nog med det. En tredje joker dök upp idag på FB. Rörigt. Att vara singel kan bränna ut den största singelräven av alla. Jag borde skita i allt. Städa i min telefonbok.

Jag borde kanske också dosera om hormonintaget. Mina plåster gör att jag konstant går omkring och tänker på män. Ska jag sluta med medicinerna och gå in i klimakteriet?! Då slipper jag alla bekymmer. Så enkelt.

Men va fan. Nu är det där Avenyprogrammet på TV igen. Måste vara avsnitt 68. Var e dosan? Nu går jag på bio eller laddar en rulle. Kanske Torsdags L är på. Han är mysig att ha i soffan. Jättemysig.

Uppdatering.

På FB har bohemkillen (censurerat här) fått följande egenskaper tilldelade av vänner:

♦ adventurous, funny, helpful, independent, mischievous, misunderstood, mysterious, optimistic, outgoing, unpredictable. Utöver det, galet fin (läs vacker).

Kommer passa mig perfekt, fast jag känner oro över misunderstood och outgoing. Vad menas där? Jag kan inte se rankingen dock. Då måste jag adda applikationen.

Humor att jag har två dejter inbokade i veckan, men att ingen är med honom (censurerat här).


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får scanna av utbudet i webb-tv världen så du slipper den där ohyggliga Avenyn! Själv kollar jag skärgårdsdoktorn. Det är kvalitet =)

2008-03-02 @ 20:56:00
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: sara

Ja, du kanske inte ska låta hela tillvaron kretsa kring potential boyfriends. slappna av lite, du kanske letar för hårt? det funkar aldrig. ta det lite lagom

2008-03-02 @ 21:51:22
Postat av: 08an

varför inte alla 3 ?!?! ;)

2008-03-02 @ 22:59:32
Postat av: Anna

Kan man hitta dejter på FB alltså? Jag vet flera som gjort det, men jag har aldrig lyckats, haha.

2008-03-03 @ 06:26:15
URL: http://choqlat.webblogg.se
Postat av: Magnus

Speeddejta alla tre. Elelr anmäl dig till Next! eller nåt...;)

2008-03-03 @ 07:45:40
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Doc

Visst är det jobbigt att vara snygg?

2008-03-03 @ 12:16:41
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se
Postat av: Blingbling till Doc

Tokjobbigt. Jag ska nog ta och göra en fulhetsoperation :)

2008-03-03 @ 13:58:19
Postat av: garbo två

Dejta på nu är det ju vår!
Köpt precis en ny bok som heter Flickornas handbok i jakt och fiske av Melissa Bank.
På baksidan står det bland annat I sju episoder följer boken henne genom några mer eller mindre misslyckade förhållanden; själviska män,fega män, äldre och yngre män.

2008-03-03 @ 16:42:58
Postat av: garbo två

Vad betyder FB?

2008-03-03 @ 16:44:34
Postat av: Bussan

Sympatiserar nog med Saras svar här ovan, men är precis likadan som du Blingbling. Letar efter det jag inte får så lätt, typ. Dejta de andra två, om det är meningen blir det dejt även med HONOM. Sen får du känna hur det känns. Så tror jag.

Hälsn singel-amatör-psykologen =)

2008-03-03 @ 19:30:57
Postat av: garbo två

Nu kom jag på vad FB betyder. Är jag en ovan dataanvändare tro? Jajemänsan.

2008-03-04 @ 13:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: