Etos, Lagos, Pagos

Gud vad jag älskar Berghs frukostseminarier. Idag var jag på ett klockrent sådant. Jag fick äran att lyssna och ta del av Elisabeth Ericsons klokheter. Att tala inför grupp var temat. Så jävla bra och nyttigt. Etos, Lagos, Pagos i all ära, grymmast är trots allt E.E.


Fick mig en tankeställare på denna morgonkvist. Här på firman kryllar det av Lagostalare med PP-presentationer. Hur utrotar jag dem? Vi behöver Elisabeth Ericson för att jag ska lyssna. Så är det bara. Och nu ska jag börja tala och kommunicera som henne. Grymt.



Kommentarer
Postat av: tess

låter kul m seminarier! blir sugen själv! jag klipper mig hos Ida på Najs vid Mariatorget! hon är asbra o inte dyrast i världen. runt 1k för klipp o färg!

2008-03-12 @ 12:19:18
Postat av: Lina

härligt med inspiration!!

2008-03-12 @ 12:21:46
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Blingbling

Tess: Tack, jag ska kolla in Ida. Behöver en klippning nu. Mitt hår lever ett eget liv. Och du, seminarierna är det bara att anmäla sig till. Kostar inget. Men nu ligger ju berghs på sveavägen, och jag kan förstå om du inte orkar pallra dig dit för en timmes inspiration.

Fröet: Jaaaaa. störtskönt.

2008-03-12 @ 12:54:42
Postat av: Hanna

Anlita en retorikkonsult. Ehum...

Jag vill också hänga på Berghs frukostseminarier. Har varit på ett hittills. Hur blir man inbjuden till dem egentligen?

2008-03-12 @ 13:51:25
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbling till Hanna

Du anmäler dig på deras hemsida. De har ett frukostseminarium imorgon om PR tror jag. Och det kostar inget.

2008-03-12 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: