Dom nyfikna

För att slippa alla frågor imorgon (L80 jag svängde höger) kommer här ett kort referat.

Det största pluset går till Daniel (fan vad skönt med ocensurerad produktion). Nästa + går till Eric Gadd, Gry och Adam, fast jag inte vann.

Men det sörsta pluset går till Anna (jag), som gav bort fyra stycken eftersläppsbiljetter till Cafe Opera. Detta till två sköna förortsbrudar på T-banestationen vid Globen. Har aldrig sett så glittrande ögon och glada leenden på år och dar. Dessuom kände jag mig vuxen. Äntligen.

Ett stort plus går också till mina bordskavlajerer och till Yvonne. TACK. Och L8 såklart. Vänta jag glömde PS. Grattis tillGyllene Hjulet för Carlsberggrejen. Kul som fan.

Shiiiiiiiiiiit, imorgon kommer danskjävlarna. Crusty, du får roa dom. Jag ska halvsova mig igenom dagen, men lever såklart upp vid middagen. Kl är ju inte ens tolv nu. Gud. Jag kommer till att va utvilad imorgon. Ja, jag säger då det. Mitt inlägg avslöjar mig. Jag är tant. Jag fyller 34 när som helst och jag skippar eferfester.

Förresten så har jag namnsdag idag. Bara min bror som har grattat. Och alla SL bussar. Jag heter ju ocks Vicoria. Eller är det med K, VIKTORIA. Mamma, hur stavas mitt andranamn?


Kommentarer
Postat av: Smilegull-som -slutat-blogga-för-tillfället-iaf

Grattis i efterskott!!! Ska bli så roligt att träffa dig =)
Jag heter också ViCtoria i andra namn (hade ingen aning om att det var vår namnsdag igår).
Missade alla bussar, haha

2008-03-13 @ 09:01:08
Postat av: Jenny

Aha det är därför bussarna flaggade, grattis i efterskott!

2008-03-13 @ 13:27:42
URL: http://calanthe.blogg.se
Postat av: crusty

...det var rätt så segt idag..zzzz...

2008-03-14 @ 20:00:03
URL: http://manilla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: