Fika någon

Detta är helgen då jag fikat bort min månadslön, och då är det inte färdigfikat ännu. Om si så där en halvtimme är det dax igen.

Jag har fikat med kusiner och kusiners kusiner, med Micke T och storebror T och S. Och snart möter jag upp två underbara tjejer vid Medis. Undra vad jag ska fika då. Ikväll lär det väl också bli fika, till fotbollen.

Utöver det har jag ropat i 4 smurfar på Tradera och köpt en smurf på loppis. Och jag har hittat en kille på nätet som jag vill ha, samt att jag har... eeeh lagt några slantar på fredagsöl + mat på Judit.

Pank?

Sen kanske jag åker på en rotfyllning också. Reskassan till Kanada sinar sakta men säkert. Bra där Anna, verkligen.



Kommentarer
Postat av: Magnus

Kom hit och fika lite...jag kan bjuda...;)

2008-06-29 @ 17:20:24
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: crusty

..lägg ner Tradera... ;)

2008-06-29 @ 17:54:33
URL: http://smurfar.wordpress.com/
Postat av: Fröet

jag är lite sugen på fika...vetekatten har de grymmaste bullarna i stan;)

2008-06-29 @ 19:02:43
Postat av: Agatha C

Hur vet du att du vill HA den där killen på nätet, det vet man väl inte förrän man träffats?



Vart jag mig än vänder så är det en massa trånande singeltjejer överallt MEN inga killar åt oss! Vad är felet med killar i den här stan? Min lösning kommer snart bli att flytta, trött på att vara singel och ha en massa värdelösa dejter som inte leder nånvart år efter år efter år...Känner mig som 65 fast jag är 35! Och jag "ser bra ut" men vad hjälper det?

2008-06-29 @ 20:20:54
Postat av: Beyonce

Men då har du i alla fall lagt pengarna på något bra ju!

2008-06-29 @ 21:22:06
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Ester

Jag har också fikat hela helgen. Ätit tårta hos morbror och på kusinbarnets dop. Det var gott... ett tag.... :-)

2008-06-29 @ 22:03:48
Postat av: L80

Jag har kuponger till Burger King som räcker en hel månad. Köp en - få en gratis. Jag bjuder!

2008-06-29 @ 23:41:03
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
Postat av: Blingbling

Magnus: Ja det ore väldans trevligt. Du bakar ju så goda bullar.



Crusty: Ska du säga... Hur många Smurfar har du smurfat hem i helgen. Är du ledig idag bara för att sitta hemma och smurfa hem ;)



Fröet: Attans, jag missade fikat med dig. Hörde att du var i krokarna. Vetekatten är grym.



Agatha C: Jag har fallit mentalt för honom. Eller digitalt skulle man kunna säga. Men attraktionen kan man ju aldrig veta om den finns, förrän man ses liksom. Jag tycker problemet är att et finns för många killar. I alla fall här i Stockholm. Många tjejer också. Man får liksom aldrig chansen att lära känna någon, för alla hastar vidare till nästa.



Beyonce: Ja, fika lägger jag gärna pengar på. Men rotfyllning. Fy fan vad onödigt dyrt. Hur har jag kunnat missa det hålet liksom. Helt plötsligt satt jag där med tandvärk. För mycket fika kanske.



Ester: Tårta är alltid gått.



L80: Då får vi äta våra middagar på B-king :)

2008-06-30 @ 09:38:30
Postat av: Jenny

halloj, tack för fikastunden igår!

Härligt att kunna prata så fritt med tjejer som förstår.

Kram!

2008-06-30 @ 14:06:44
URL: http://calanthe.blogg.se/
Postat av: Bling

Tack själv Jenny! Det var mysigt att vi äntligen fick träffas.

2008-06-30 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: