Bag in tha box

Nära nu. Jag har bytt fil. Semesterfilen. Jag var på ett möte i två timmar utan att ens lyssna. Jag ba:  hmmmm, jaaaaaoou, joo, bra, men... hmmmmm. Jag är så bra på det. På att låsas göra mitt jobb.


Däremot ringer min telefon hela tiden. Växeln kopplar i panik. Jag får samtal jag inte alls ska ha. Varje samtal är en rolig historia i sig. Faktiskt rätt så spännande med kundkontakt måste jag säga. Aktion! Betydligt roligare än att sitta på möten och snacka omöjlig strategi.


Fredagen närmas sig. Det vankas jordens AW på Gerdas. Jag går iof mest och funderar på veckan gäst. Jag ska nämligen få en inneboende. En kille som brutit benet och som behöver vila upp sig. Oh vad jag ska pyssla om honom. Mer om detta senare. Lite på det. Han anländer redan torsdag kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: